miercuri, 9 mai 2012

Provocarea 4 la croitorie, CHIC la noi acasa

Am avut un material de la Admina din care mi-am tot facut colanti si maieuri, asa ca nu avem nici o idee, si cred ca nici asta nu a fost foarte buna... e un fel de maieu cu volane, nu ca nu mi-ar placea ce a iesit, dar parca ar merge si de strada lol!
Cum materialul grena nu-mi ajungea de toate volanele, am combinat cu negru. Volanele le-am calculat dupa metoda Karinei, sper ca am inteles bine eu :D imparti volanul in 2 si rezultatul il adaugi la urmatorul volan, asa ca mi-a rezultat asa:

primul volan = 142cm
volanul 2 = 213cm
volanul 3 = 320cm

mi-a cam mancat ficatii incretitul asta rade am zis ca nu mai fac curand asa ceva, cand am ajuns la ultimul mi-am dat seama ca le puteam increti mai usor daca imparteam in 4, faceam crestaturi si increteam intre ele wink

ce a iesit:


este cusuta la triploc toata, doar tiv la liniara, tiv normal drept, la rascroieli are banda foarte ingusta, este un rezultat mult mai bun pentru mine!

Am primit sfat sa o tai in fusta si maieu, dar momentan nu ma trage inima s-o tai, am mai inchis-o pe lateral si parca vine mai bine pe corp si urmeaza sa-i fac o funtita neagra si s-o accesorizez cu o curea, o sa revin cu poza (alta idee a fost sa-mi marchez talia, in orice)
Va multumesc fetelor, sunteti deosebite! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu