miercuri, 21 decembrie 2011

Pantaloni Petru si un mic tutorial de croire :)

Revin cu 2 perechi de pantaloni pentru copilul mare (3,9 ani)

prima din blugii lui taica-su si vreau sa va arat cum croiesc eu:

pun alti pantaloni peste cei de croit:



pantalonul desfacut, imi place sa pastrez cusaturile duble originale

pantalonii in cauza, cusuti in final








final fata:




spate, am pastrat si buzunarele si cusaturile decorative:




sus au jartea de 3 cm bagata pe tub din material tricot.

A doua pereche de pantaloni, din blug negru, ii trebuiau copilului la serbare pantalon negru, i-am facut rapid pentru ca am aflat vineri si luni avea serbarea, bineinteles ca nu am reusit sa-i fac poza copilului intreg asa ca tot jos o sa-i vedeti:
sus au jartea cu snur de la merceria.ro

fata


spate






lateral, tighelit cu ata rosie de la mercerie:





si un detaliu buzunar spate, cu aceeasi ata rosie tighelit:




si o cateva poze cum fac slitul fals:

se coase pe dos J-ul, dupa chenar


se intoarce pe fata





se tigheleste, la mine putin stramb wink




si final, ta daaa

3 comentarii:

  1. Elena, feilicitari! Pe mine chiar ai reusit sa ma pacalesti cu slitul pantalonilor; eu credeam ca sunt cu fermoar... Abea astept sa mai fac si eu; am sa aplic aceasta metoda :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Geany, nu pot sa cred ca nu stiai aceasta smecherie, ca si tu esti tare la croitorie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Elena, ma faci sa rosesc... Pai nu sunt eu prea tare in croitorie, iar slit fals nu am facut, m-am rezumat doar la decorul slitului, fara sa-l dublez ca pe un slit sau am facut slitul normal cu fermoar. Iti multumesc, ma voi stradui sa ma mai perfectionez si eu in timp :)

    RăspundețiȘtergere