marți, 24 aprilie 2012

Provocarea 3, la croitorie: FATA DE MASA

Eu nu am masa in casa, ma-ntelegeti, de mancat pe ea, toata familia, si nici nu sunt genul de pus mese de petreceri, m-a convins Admina printru-un mesaj ca nu numai fete de masa mari putem executa la aceasta provocare, asa ca, iata ce a iesit:

Materiale: resturi de draperii de la Karina, multumesc frumos!
Masa este a copiilor, dimensiuni 50/70 cm.

am 3 asa:












2 asa:



2 asa:


1 asa:





si ultima, nu am ales material potrivit, se pateaza si cu apa:



Si poza de grup, am 9 fete de masa, yupiiii:


copii se bucura foarte mult cand le pun masa, macar fata de masa sa-i bucure daca mancarea nu prea :)))

Va multumesc fetekor, sunteti deosebite! urmeaza provocarea 4, stati aproape :)))

Un comentariu:

  1. 9???!!!!Cum sa nu se bucure!!???Felicitari!!Daca le asezi pe diagonala,cum vin??

    RăspundețiȘtergere