joi, 1 martie 2012

Tutorial geanta handmade Alina

Nu este neaparat un tutorial, dar sper sa vorbeasca pozele mai bine!

Pentru ca avem in desfasurare concursul cu tema geanta, nu se putea sa ratez momentul sa nu fac si eu una! Iubesc sa fac genti, cred ca sunt punctul meu forte, si mai am multe de invatat!

Aceasta geanta este pentru prietena mea Admina, care a venit cu modelul si cu materialul si a zis: " asa o vreau" rade

o sa incarc mai multe poze cu modelul, poate inspira pe cineva:


si acum micul tutorial, ca si captuseala am folosit canafas vopsit manual tot anul trecut, si mi s-a parut foarte potrivit pentru aceasta geanta! am salvat de la vechea geanta cercurile si ce era in interiorul bretelelor si paspoalului, un fel de furtun de spuma asa... si am cusut-o cu innovis 10, nu recomand sa folositi aceasta masina pentru genti, o dereglati, dar mi-am adus ruseasca de la tara si o pun la treaba!


si la purtator

 S-o porti cu placere, pana pe 8 martie ajunge ea la tine (dar cum eu nu stiu sa tin un secret, ma ierti ca ti-am aratat-o inainte sa o primesti)

 Si am reusit sa fac din acelasi material si 4 portofele, 2 au plecat catre Alina, unul pentru mine si unul pentru mama.









hug

5 comentarii:

  1. Elena, faci niste genti... super! Ar trebui sa iti deschizi un shop sa pui la vanzare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai si tu dreptate, o sa incerc sa fac si pentru vanzare sa vedem daca o sa mearga, iti multumesc pentru incredere, esti alaturi de mine intotdeauna si apreciez asta! iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba e un tutorial chiar foarte bun, nu ai ratat nici o etapa. Multumim.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari Elly! E mai frumoasa decat originalul! Admina sa o stapanesti sanatoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, draga mea! Stiam ca daca te rog pe tine, o sa iasa perfecta geanta, mai bine facuta decat originalul. Abia astept sa scap de geaca de iarna si sa o port.;)

    RăspundețiȘtergere