duminică, 31 mai 2015

Bluze pentru mine!

Am reusit sa-mi fac si mie 3 bluze/tricouri, weekendul asta. Sunt foarte incantata de ce-a iesit!

 primul, eu zic ca este un mac pe fata, prietena mea a zis ca este alta floare. Nu conteaza, imi place, mai am material de unul!



 spate, este un material transparent si il port cu maieu. Mi-a fost foarte rau ieri si nu am reusit sa le fac poze imbracata.


pozat pe jos, se vede ca este croit mai lung la coditele florii:


 tricoul nr 2, cu dungi de marinar, maneca picata, as fi lasat-o mai mult picata dar parca nu venea tocmai bine, al doilea o sa-l fac cu maneca mai lunga picata (mai am material de o bluza).





 Si tricoul nr 3, inspiratie de moment, la vederea materialului. In fata este putin mai lung decat la spate, cca 3 cm:



ur ca am reusit sa-mi fac putin timp si pentru mine, weekendul asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu