duminică, 8 iunie 2014

Haine pentru copii mei si ai altora :)

Cum eu lucrez in ultimul timp stresata de imprejurarai... sa va arat ce am lucrat:

pentru copii (2) cu 2 tricouri, total 4  rade

imbracati, doar de poza,


unul plecase la spalat cand am facut poza:



detaliu, etichete. Mi-am dat seama tarziu ca trebuiau prinse pe lateral, de la gat le tai ca ii deranjeaza:

 
 si pantaloni (nu avem niciodata deajuns), suntem in perioada de pantaloni verzi si rosii (doar la cel mare) cel mic ce-i in dungi si ce nu-i place fratelui mare rade

detaliu eticheta:



Au fost invitati la ziua a doua fete (separat, in zile diferite) dar am croit intr-o sambata de am facut bataie la deget Smile)) Dupa ce am cusut si impachetta mi-am dat seama ca am exagerat  rade dar cum eu nu am fete sa le opresc, le-am dat cu drag pe toate, nu stiu cat de apreciate sunt de una, dar a doua a fost foarte multumita, ii fac in fiecare an de ziua ei.

pentru prima, pretentioasa.... la care s-a adaugat ulterior inca unul cu buline si unul nude:

pentru a doua, multumita mereu, ea ca ea, dar mama ei!!! ca nu-i mai cumpara si fata chiar le poarta, fara comentarii, cu drag.

aici din 70 cm de material, culori diferite, mi-au iesit cate 2 tricouri din fiecare si cate 2 perechi de pantaloni din fiecare
total: 4 costumase, poza doar 2







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu