luni, 10 iunie 2013

Provocare nr 15 lucrudemana.com

In sfarsit particip la inca o provocare pe lucrudemana.com. Am facut un costum pijama pentru Petru. Este facut dintr-o camasa de noapte luata de la SH cu 3 lei, un material foarte bun, moale. Am pictat manual cu vopsea la tub, la cererea copilului flacari si masina, el a picat masina dupa ce-am conturat-o:





si pentru fata unei prietene (5 ani) ca si cadou, sa nu mai cheltui bani pe jucarii, iata ce a iesit din 70 cm de material de la Camy:

Tricou si bentita, materialul albastru l-am avut eu, tot de la Camy luat:

si 2 perechi de colanti 3 sferturi:


si din alti 70cm de material, tricou si bentita:



si colanti lungi si o pereche trei sferturi, la cei lungi am pus putin elastic intr-o parte sa se ridice putin cret:






imi pare rau ca nu sunt fotografiate pe copii, al meu nu a stat si ale copilei o sa i le dau duminica cand isi face ziua.

2 comentarii:

  1. Originalitate pura! Felicitari, cate se pot face cu haine de la SH! Sper sa am timp sa fc si eu cand sunt in ro. Mi-e tare greu sa le fac ceva daca nu am masuri...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, multe haine sunt mai bune decat materialele metraj. Chiar mai am o rochie de casa, albastra, cu o floare pe ea, o sa i-o fac tricou, la fel, un material moale si placut! Abia astept sa vad ce le faci, desi timpul este scurt, or sa se bucure cei mici de lucrurile facute. Spor maxim sa ai! :hug:

    RăspundețiȘtergere