marți, 23 octombrie 2012

Rochii tricot

Am reusit si eu sa-mi termin 2 rochii, incepute de ceva timp.... material tricot, eu ma simt super in ele, in poze parca nu se vede chiar asa... tivurile sunt cusute la janome cu piciorusul de tiv ascuns!!!! o nebunie!!!! imi place wink  Practic am croit 2 rochii dupa care am pus una peste alta si am taiat partea de sus, apoi am schimbat materialele intre ele. Nu sunt captusite, materialul este plin, nu necesita captuseala.

prima, mai scurta:








si a doua, parca mai decenta :))))







scuzati cutele de la spate, asa se intampla daca fortezi natura :))))

Si un video despre cum se foloseste piciorusul pentru tiv ascuns, multumesc Rosita!!!


4 comentarii:

  1. Sunt chiar foarte frumoase rochitele, iar tu esti subtire ca o scolarita. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stai o clipa! Imi place ce-ti lucrezi si-ti vin foarte bine! Spuneai ca ai doi copii? Unde ai tinut sarcina, in rucsac? Arati extraordinar de bine! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba mie nu-mi place deloc de mine, ar trebui sa am un ritm mai rapid, dar imprejurarile nu ma lasa... Multumesc frumos Geany :hug:

    RăspundețiȘtergere