duminică, 7 octombrie 2012

Colectia gradinita 2012 -2013!!!

Am reusit sa-i termin colectia de gradinita (camin) 2012 -2013. Bumbac de la Camy pentru pantaloni colanti 3 sferturi. 2 perechi i-am facut lungi din material bumbac gros, tip flausat, este foarte incantat de ele, dar mai greu de prins in poze baietii!





si o bluza cu maneca lunga din resturi:




dintr-o bluza cu nasturi pe fata, lila, care nu-mi venea si nici nu aveam chef s-o modific pentru mine, noua, am facut 2 perechi de pantalonasi tot pentru copii, din maneci pentru Stefan si din piepti si spate pentru Petru:

Inainte:




Dupa:




Si 2 perechi de pantaloni din bumbac de la Ismi, facuti din vara, nu cred ca vi i-am aratat:

Pantaloni bumbac pentru Maria: 




si pantaloni trei sferturi cu buzunar pe picior pentru Petru:

Cam subtire cu colectia de tricouri ca i-am tot cumparat cu diferite personaje de desene animate. Si am scapat de facut tricouri, dar trebuie sa-i fac niste pijamale de casa, ca tot am material.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu