luni, 2 aprilie 2012

Provocarea 2, la croitorie: Reuse, Recycle, Repurpose

Cum la concursuri nu avem voie sa participam, macar provocarile sa nu le pierdem!!! Este vorba de provocarea de pe forumul lucrudemana.com .

Mi-a adus aminte Geany ca astazi (31.03.2012) este ultima zi cand putem posta, asa ca, in mai putin de o ora am realizat ceva, nu am multe poze decat inainte si dupa, dar ma credeti pe cuvant, imi place maxim ce a iesit.

edit: Multumesc Clodi, multumesc Geany pentru aceasta provocare, am foarte multe de strimtat, scurtat, modificat, de data asta m-am oprit la ce mi-a fost mai usor de facut, mai ales ca am fost presata de timp.

Pozele nu sunt cele mai reusite... asa arata initial, o rochie din tricot negru, primita, materialul merita salvat si decolteul merita salvat, imi pare rau ca nu am poze din timpul lucrului, e facuta "la minut". Toata este lucrata la triplock.

INAINTE:


DUUUUPAAAA rade




4 comentarii:

  1. Nici ca se putea mai bine!!!Chestia aia larga nu avea ce cauta in garderoba ta!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Elly, cum scriam putin mai devreme in comentariul de pe blogul meu... Imi place schimbarea ta! Nu doar a rochiei, care nu stiu ce-a asteptat atata in dulapul tau, ci femininitatea in sine; daca ma uit la tunica si apoi la rochita aceasta, ma gandesc la doua persoane straine una de alta. Felicitari pentru indrazneala!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc fetelor, cu tunica ai dreptate Geany, stii ca iti spuneam ca ma chinui la ea si nu imi place cum imi iese, nu o pot purta asa, o s-o dau mai departe, nu mai am nervi sa o desfac si sa o refac... si mai am una de facut prietenei mele care poarta 44, nu cred ca ii vine a mea, o sa vedem.

    RăspundețiȘtergere
  4. Te-am uramarit Elly si ti-a iesit foarte bine transformarea. Eu nu am putut participa acum, am alte proiecte in desfasurare.

    RăspundețiȘtergere