duminică, 20 martie 2011

Material vopsit

Hai sa va arat ce am reusit si eu sa vopsesc, cum am spus nu m-alasat inima sa nu fac si eu minunatii, sunt la inceput, au iesit suoper, sunt foarte incantata de rezultat, bineinteles, tot cadou (se pare ca nu ma invat minte zid )

Aici am prins materialul cu ata din loc in loc de unde rezulta dungile. Materialul este canafas, este cam batos dar cum l-am gasit bun la pret si este si bumbac, macar de il folosesc la captuseala gentilor:


Cand am vazut eu ca nu ies culori maimulte cum aveti voi aici, am incercat altceva, de data aceasta pe tifon (ca luasem 2 materiale). Aici am dat cu galben din loc in loc pe material si am facut nod, dadeam cu galben, faceam nod:


dupa care am bagat in baia de vopsea, verde, ce sa zic, nu am aruncat apa de la prima, doar am mai adaugat vopsea (cam multa) si putina sare si putin otet (din ochi) si am pus la fiert.

iata ce a iesit:




Prietena mea, Claudia, a ales esarfa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu